Thursday, July 5, 2007

صحتي في المقال ده


الفنكوش الأعظم اللي هو أنا .. تعبان و عيان و بعطس و برشف و بتشحتف .. آآ .. آآ .. آآآتشي الحمد لله - عفوا - أنا عندي شقة برد قصدي دور برد بحاله . هي الصراحة المشكلة مش في البرد الواحد بقالة كاااام سنة بتجيله أنفلونزا و بتروح بس المشكلة في الليمون .

صدر فرمان ضدي يلزمني بأكل الليمون بقشره و ما أدراكم ما الليمون ناهيكم عن قشره اللي بيخلي وشك عبارة عن طمطماية مفعصة . وكل ده عشان الدراسات أثبتت أن الفائدة القصوى من الليمون كمضاد حيوي لما تاكل القشر مش بس العصير بتاعه

والله المستعان .. دعواتكم معايا .. آآتشي الحمد لله

سلام يا بشر

12 comments:

كراكيب عادل said...

اول مرة اجيلك القاك عندك برد وبتعطس

اسلم وامشي بسرعة وابقي اجيلك تاني

وفرصة اجيبلك معاي ليمون

بيسموة هنا حامض

اصل انا مش في مصر

:)

سلامات سلامات

max.adams said...

الله يسلمك يا غالي

دور البرد دلوقتي في الآخر كلها يومين و أرجع بمب

ألف شكر على المرور

Bossy said...

السلام عليكم

يرحمكم الله
ربنا يشفيك علي خير
ويعينك علي الليمون والينسون
ولا انت ليمون بس
شافك الله وعافك

أميرة البلطجية said...

انا بعت ايميل اللعبة يا ماكس

max.adams said...

الله يعافيكم الله يعافيكم

مشكورة أختي الحمد لله أنا طلعت من دور البرد المذكور بسلام بدون رقده على السرير بفضل ذلك العذاب الأزلي أخضر اللون
و أنا الآن أسير مع موجة الاحترار العام بعيدا عن شواطئ المهروسة

أميرة
وصل الايميل ......

أميرة البلطجية said...

اوكيه حستني ردك

inspector said...

الف حمد الله على السلامة
انضمامك لفكرتنا اسعدنى
www.eg-migrator.blogspot.com
هو لسه لم تنفد لكن قريبا جدا ستنطلق

heba said...

ألف سلامة عليك يا ماكس

الحمد لله اني جيت بعد مانت خفيت
لحسن كنت هتعدي

يللا سلامات

Unknown said...

يا عيل يا خنيق يا بضين ليمون ايه بس وبتاع ايه دا انتا خلتني اكل اتنين ومعملوش حاجة انت هتمثل ياااااااض زي ما بقولك كدة هو قرش الحشيش المتين وزجاجة ابلاك ليبل والليل خمر ونساء وغدا خمر ونساء بردة ولاخر الشهر خمر ونساء وانت تفوق كدة وتصحصح وكل حاجة هتطلع منك البرد هيطلع ودماغك هتطلع وهتبقى ماشي مرتاااااااااااااح
ابن عمك
LUCIFER

Anonymous said...

سلامتك ألف سلامة
وبعد الشر على صحتك
وممكن تخلط الليمون بقشره في الخلاط وبعدين تصفيه وتشربه عصير يعني هيخفف عنك طعم القشر
وبالشفا إن شاء الله
لابأس عليك

max.adams said...

elabbasy bros

بص يا سيدي هي نوعيات أنا بتجيب معايا الليمون أنت ما بتحوقش أعمل ايه ؟؟؟!

max.adams said...

سحابة
فكرة روعة بس في ناس بتقول أن الأكل بيخليك تستفيد بالزيوت الطيارة فالموضوع اختياري

ألف ألف شكر عالنصيحة و شكرا عالزيارة و أرجو ما تكونش الأخيرة