Thursday, February 14, 2008

العوده من الأجازه

شئ غريب لما دخلت الجامعة أول مرة بعد الأجازه حسيت باحساس زفت جدا الدراسة بقى و هاحضر تاني و أروح بيتنا 9 باليل انزعجت خالص جدا أوي و مشعارف أعمل ايه حقا و طبعا عاودني الاكتئاب اني مفيش حد أعد معاه أو أحضر و ياه بس هو طريق التلات سنين بيبدأ بيوم ولازم الواحد يشتغل اللي بيحبه و لو اشتغلش اللي بيحبه
الأفضل انه يحب اللي بيشتغله لحد مايشتغل اللي بيحبه

أو يشوفله حد يشتغله أحسن ما يبقى مفرش و خلق الله يشتغلوه

أنا بقول ايه؟؟؟؟؟

مش بقول أنا رجعت أخرف تاني

سلام

3 comments:

Unknown said...

ايةى ياعم مكنة التطريز اللى انت شغال فيها دى

اقولك

هى فعلا الجامعة حسيتها كئيب

واسبابى

مع اسبابك

بينطبق عليها الشروط الثلاث

لتطابق المثلثات

بس انا مش ناوى اشتغل حد

غير نفسى

يعنى انا مش مثلث زيك

احتمال

اكون شبة منحرف

وهابدء
طريق ال 3 سنين

بتظبيط زوايا

max.adams said...

يظهر انك ماتزال عند كلمتك يا مش فاهم و تمر الأيام وانت مش فاهم و كل عام دراسي جديد وانت لسه برضوك مش فاهم

مكنة تطريز ايه ومشاغل و مشاعل وعمال أرضيه و أوفر
هو احنا عشان محلاويه؟

يا عمي دي اشتغالة يدويه هدبيت
hand made
ولا انت مش معايا ....؟

و يا ترى الاحتمال اللي فخامتك ذكرته في خطابكم المبجل فضاء العينة بتاعه قد ايه؟ أنا عايزك تجيبلي معامل الارتباط للحجات اللي احنا قلناها و بالمرة معامل بيرسون و مش مشكل لو رسمتلي
scatter diagram
histogram
ingram
kilogram
وبالمرة ابقى هات معاك عم برهام

يلا سلام

Unknown said...

ازيك يا ابو الفناكيش

فينك يا راجل

ليك وحشة والله


كل دة عشان قولت احتمال

ياعم خلاص دة مؤكد انى شبة منحرف

متقوليش هات النتايج بقى

مستنى كلامك الجديد يا ملك